Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Wij vragen je vriendelijk om je klacht door te geven aan de afdeling Klantenservice. Dit kan per e-mail (klantenservice@meipos.nl), telefonisch via 0513-210111 (toets 1) of via het contactformulier. Onze medewerkers van de afdeling Klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een ontvangstbevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht dit onverhoopt meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, die u kunt vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wij nemen vrijwillig deel aan deze geschillenbeslechtingsprocedure.

^Top