Update rondom je bestellingen in coronatijd

We doen ons best om de shop draaiende te houden tijdens de coronatijd. We proberen de voorraden op peil te houden om zo je bestellingen snel te kunnen versturen. Maar vanwege de wereldwijde coronacrisis, de korting- en feestdagen en de daarmee samenhangende logistieke problemen (van zowel aanvoer als versturen) kan het zijn dat bepaalde producten een langere levertijd hebben dan normaal. Wij vragen daarvoor je begrip.

De bezorgers doen hun best om de bestelling tijdig te kunnen bezorgen en houden afstand of zetten je bestelling bij de voordeur om fysiek contact te vermijden. Het is momenteel echter zo druk dat de bestelling veelal niet binnen 24 uur bezorgd kunnen worden. Bestel daarom op tijd!

Update 15-12-2020
De nieuwe maatregel om niet-essentiële winkels te sluiten heeft als gevolg dat een klein deel van de PostNL locaties gesloten is. Wil je gebruikmaken van een PostNL locatie en twijfel je of deze open is? Bekijk dan de locatiewijzer van PostNL.

Update 18-12-2020
Omdat afleverpunten in jouw buurt mogelijk niet meer toegankelijk zijn en vanwege de grote drukte bij PostNL willen we je vragen om je retour pas na 7 januari in te leveren. Daarmee creëren we meer ruimte voor pakketten die bij ontvangers bezorgd moeten worden. De retourperiode (herroepingsrecht) is daarmee automatisch verlengd.

Update 21-12-2020
PostNL ziet een enorme stijging van het aanbod van pakketten voor de komende tijd. Om het netwerk draaiende te kunnen houden is het nodig om de toestroom van pakketten te beperken. Daarom wordt er per maandag 21 december een tijdelijke limiet ingesteld van een maximaal aantal pakketten dat per dag kan worden voorgemeld. Is dat maximum bereikt? Dan is het niet meer mogelijk om een verzendlabel of barcode te genereren. De volgende dag komen er weer nieuwe labels en barcodes beschikbaar. Helaas is dit in deze uitzonderlijke tijd nodig om zoveel mogelijk pakketten te kunnen verwerken en bezorgen.

Update 27-01-2021
Door de aanhoudende drukte als gevolg van de landelijke lockdown heeft gezorgd voor een vertraging in de bezorging van een groot aantal pakketten. Zendingen kunnen daardoor mogelijk langer op "voorgemeld" staan. PostNL doet er alles aan deze vertragingen zo snel mogelijk op te lossen.

^Top